11 lipca, 2006

20 letni starsi panowie, 40 letni strasi panowie i 70 letnia pełna żaru młodzież, jak chłopaki z BuenaVista Social Club, którzy młodzi byli przez to że tyle dają od siebie, od serca. wszystko co dają dają od serca, dlatego ogladam ten film bardzo często. Chciałabym tam wyjechać, i oderwać się od ludzi takich jak ten z którym dziś próbowałam porozmawiać. Człowiek do którgo moje uczucie było na tyle silne, że przez 2 lata było nie wiele takich dni kiedy o nim nie myślałam. Za pierwszym razem przywiazałam się i nie mogłam odplątać przez tak długi czas. I uwielbiałam takiego jakim jest. I zyłam z taką nadzieją, że się spotkamy w ciągu tego czasu bo to uczucie jest jak goraczka i tak tylko można się jej pozbyć. Ale doszłam dziś do wniosku, że chciał brać, dawać niewiele. Kiedy zadałam pytanie o spotkanie. Mineło wiele czasu. Dostałam odpowiedz w stylu: Wszystko, tylko nie tak głupie pytania. dla niego idiotyczne, meczące, zadane po raz kolejny pytanie "dlaczego...?", a dla mnie pytanie które zabierało mi połowe energii i niedawało spokoju. szkoda...Click here to watch 'Warsaw-Village-Band---uprooting---2---In-the-Forest'

Brak komentarzy: