20 marca, 2006


"Wyspa, na której wszystko się wyjaśnia.
Tu można stanąć na gruncie dowodów.
Nie ma dróg innych oprócz drogi dojścia.
Krzaki aż uginają się od odpowiedzi.
Rośnie tu drzewo Słusznego Domysłu
o rozwikłanych odwiecznie gałęziach.
Olśniewajśco proste drzewo Zrozumienia
przy źródle, co się zwie Ach Więc To Tak.
Im dalej w las, tym szerzej się otwiera
Dolina Oczywiśtosci.
Jeśli jakieś zwątpienie, to wiatr je rozwiewa.
Echo bez wywołania głos zabiera
i wyjaśnia ochoczo tajemnice światów.
W prawo jaskinia, w której leży sens.
W lewo jezioro Głębokiego Przekonania.
Z dna odrywa się prawda i lekko na wierzch wypływa.
Góruje nad doliną Pewność Niewzruszona.
Ze szczytu jej roztacza się istota rzeczy.
Mimo powabów wyspa jest bezludna,
a widoczne po brzegach drobne ślady stóp
bez wyjątku zwrócone są w kierunku morza.
Jak gdyby tylko odchodzono stąd
i bezpowrotnie zanurzano się w topieli

W zyciu nie do pojęcia."W.Szymborska



Tefuanie, dzisejszy, obecny w tej godzinie i w paru ostatnich- stan można by nazwać bezsmakowym i przejsciowym mam nadzieje, ...do przejścia, a jesli bardzo by się chciało przebiec-jest to nie do zrobienia.Droga Abłoputo pytasz dlaczego tak jest? zawsze mam problem z odpowiedzią i tym razem nie umiem jej dokonać,gdyz przyszedł ten stan z "Niewiadomo" i nie chce powiedzieć d l a c z e g o trafił on do mnie.Gdy zdradzi mi tą tajemnice podziele się nią z Tobą szybko. Drogi Tefuanie bardzo mnie martwi moja postawa społeczna którą powinnam odgrywać bynajmniej nie dla społeczeństwa, a dla samej siebie, ale kiedy przychodzi do mnie cichy Ktoś z "Niewiadomo" naprawde niewiem jak sie uporac z moja słabą wolą, którą wiem że już jutro albo już w tym momecie powinnam usprawnić, ale niestety rozłożenie tego wszystkiego w czasie wychodzi mi też nie tak jak powinno...Droga Abłoputo czy masz na to idiotum antidotum? co zrobić z takim dictum? Tefuanie,wilk, z którym własnie jestem na wycieczce roverowej krzyczy, ze zmieniło się już światło, powiedział także ze jestem
upierdliwa tak wiec koncze, jade. Tefuanie i Abłoputo pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam za moje bezsensowne zwierzenia.ah i zkapomniec powiedziała Abłoputo i Tefuanie ze obrazki cykane w sekundach paru bardzo podnosza na duchu i milo okiem o nie zachaczyc.