05 czerwca, 2006



dziendobry.co slychać pani e.? jak zwykle wszystko robie na ostatnią chwile nie będe narzekać, mam zamiar naprawiać i patrzeć co będzie dalej, nad niczym głeboko się nie nastawiam, i zrodziła sie bardzo przydatna idea : ja i odczucia, ja nie jestem uczuciem, szczęscie jest szczęsciem, ja jestem ja, przygnebienie-przygnębieniem i ja obok, to bardzo przydatne bo skutki po...szczesciu, nie są przygnebiające,a przygnebienie szybciej znika itd, itd... takie mądrości. Kuruje się po wypadku, bo to i owo pobolewa- a to plecy, a to noga. wstawiam zdjecia, bo pisanie idzie mi ciężko,.

Dos gardenias para ti
Con ellas quiero decir:
Te quiero, te adoro, mi vida
Ponle toda tu atención
Porque son (que sera) tu corazón y el mio

Dos gardenias para ti
Que tendrán todo el calor de un beso
De esos besos que te dí
Y que jamás encontrarás
En el calor de otro querer

A tu lado vivirán y se hablarán
Como cuando estás conmigo
Y hasta creerás que te dirán:
Te quiero.
Pero si un atardeces
Las gardenias de mi amor se mueren
Es porque han adivinado
Que tu amor me ha traicionado
Porque existe otro querer.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

uuuu działo się działo

Anonimowy pisze...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonimowy pisze...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»