31 października, 2006



Cóż, to w sztukach waćpanna występuje dnia dzisiejszego?, nawet mówią, że na scenie pieśni ludowe dziś sama śpiewała i aniołem była. Nawet mówią o takim aniele dzikim co to zapomniał się przebrać po sztuce i chodził w stroju anielim po głównej azaliż piotrkowskiej ulicy i , i podobno niektórzy nie zauważali, niektórzy śmiali się z tego zjawiska, a inni jeszcze przyjmowali to jako znak i podobno jeden Pan nawet szedł długo za tym aniołem, no nawet nie bójmy się powiedzieć:śledził go i sąsiad z Komuny Paryskiej podobno też poweselał jak anioł trącił go skrzydłem. Ale Evo Stefanio, ja Cie podejrzewam o to miłe, szlachetne przestępstwo, czy to ty, powiedz, no powiedz prosze? Owszem ja. Ale o tym już szaaaa. P.S. Jeśli chcecie złotego pył to przynoście do domu aniołów dzikich, różne specyfiki, bardzom się rozchorowałam, ja anioł, bardzom, tak... nawet marnie na skrzydłach pył anielski wygląda, ach ale dobrze że ja zdążyłam Wam trochę do uszu poszeptać nieznajomi. Jeszcze do Was wrócę w anielskiej postaci. A to muzyka od Piotrka:
Click here to watch '1-Ked-sa-Jano-na-vojnu-bral-'

Brak komentarzy: