18 grudnia, 2006





I już po sztuce, jestem bardzo zadowolona, ku mojemu zaskoczeniu spiewające kolędy po góralsku elfice wśród dzieciaków mają powodzenie, po sztuce malowałam z dzieciakami obrazki i szkoda tylko, że tak krótko mogłam z nimi posiedzieć, zostałam obsypana mnóstwem kosmicznych pytań: takich jak np.: Gdzie mieszka Święty Mikołaj?,a gdzie to Pani Elfica mieszka?, czy może na biegunie północnym? I gdzie zostały renifery? Pokazałam im, że na pewno krążą po niebie w około szpitala i dzieci zaczęły wyglądać przez okno i wodzić po niebie wzrokiem, nawet mama, któregoś z nich wyglądała przez okno i wypatrywała reniferów. :> . Dzieci pytały też dlaczego Mikołaj ma taki gruby brzuch i czy ja z Mikołajem mieszkam ? Cóż za magia...
I dziś jeszcze zrodziło się coś pięknego w głowie...

Chciałam Ci kiedyś powiedzieć...jeśli myślisz, że ja Cie nie kocham to się mylisz...
p.s. Wstawiam pare zdjęć z prób.
Filippo jako Mikołaj Gruby, Pani Dyrektor,Janioły i Pablo...
A ja was dzieci pytam, gdzie jest snieg ? Może renifery nam przywiozą?Click here to watch '15---Anna-Maria-Jopek--Jeremi-Przybora---Na-Ca-ej-Po-aci--nieg'

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

no gdzie? :)śnieży juz gdzieś, podskórnie to czuję...

Anonimowy pisze...

witaj Elfico, do zobaczenia w studio we środawke na wiśnióweczce
buzia
ginger
(zwróć uwage na kolorystyke ogólną, żeby nie było...)
http://www.bialoczarni.blogspot.com

Anonimowy pisze...

no ta...a wiec droga Elfico, było miło ale się skończyło:) no może nie dokońca, bo niezapominajmy o piątkowym występie przed wiernym liceum:) aaha i jeszcze ciekawa jestem co na naowe znajomości św. Mikołaja powie Mikołajowa??...może zabierze mu majtki??:)