20 listopada, 2006

Wild Horses


"Tak jak dziecko, łatwo jest żyć.
Wszystko co chciałaś, kupiłem ci.
Jesteś niewdzięczna, bo dobrze wiesz.
Że nie potrafię opuścić cię.

Nawet konie nie odciągną mnie precz.
Dzikie konie nie odciągną mnie precz.

Wiem, że cierpiałaś i było ci źle.
Dlatego sprawiasz bym odczuł to też.
Twoje odejścia i wiele złych słów.
Nie wystarczyło, bym zadał ci ból.
To grzeszne kłamstwo, istniejesz w snach.
Mam swoją wolność, lecz czasu mi brak.
Wiara stracona, popłyną łzy.
Może po śmierci przyjdzie nam żyć. "
Rolling Stones.
Franz

we snie na jawie spotkajmy sie na kawie . wybieram złoty znak zapytania Click here to watch 'The-Rolling-Stones---Wild-Horses-14'

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

prawidłowo stara Czpiotko.

lepszy złoty lśniący znak aniżeli szortowskie galotki trykoczaste i sandały Jezusowe znad renu

meri en rura