21 lutego, 2010

Moja miłość


Jednym z największych moich marzeń jest zbudowanie domu tutaj w górach. Pisałam o nim tu już parę razy ale nigdy nie opisałam go ze szczegółami,  to dla mnie zbyt intymne ponieważ czekam na drugą osobę, która będzie miała ochotę decydować wraz ze mną.  W moich wyobrażeniach wchodzę do mojego górskiego domu kiedy tylko chcę, gdy tylko się w nim znajdę od razu się uspokajam, zawszę widzę go w ten sam sposób.
Kiedy dziś jechałam krętymi drogami przez słoneczne góry, przyszła do mnie ciepła myśl w której była mocno zaznaczona pewność, że ten dom już tu jest. Ogromna pewność.    Jak spędzić życie to tylko tu. Nawet zapach dymów z kominów połączony z ostrym, czystym, zimnym powietrzem powoduje u mnie miłe dreszcze, a widok gór budzi we mnie najpotężniejsze myśli jednocześnie uspokajając umysł. Po powrocie do domu dostałam inspiracje na pocztę email :
"Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię."  

Brak komentarzy: